Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetová reklama a její právní aspekty
Petrova, Evgeniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá právními aspekty internetové reklamy. Jejím cílem je zjistit právní úpravu internetové reklamy a porovnat s právními předpisy v Rusku. Také zjistit efektivnost této úpravy a zároveň posoudit, zda dostatečně chrání spotřebitele. Dále se dotknout problematiky spammingu, prozkoumat jeho přínosy pro výrobce či prodejce i negativa pro spotřebitele, a také porovnat právní úpravy v této oblasti v České republice a v Rusku.
Reklama Alžbětiných lázní
Zelenková, Petra ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Alžbětiny Lázně a.s. patří mezi největší lázně v České republice. Cílem diplomové práce je analýza, vyhodnocení a návrh nápravných opatření v oblasti marketingu Alžbětiných Lázní, zejména pak se zaměřením na marketingovou komunikaci. V rámci tohoto nástroje marketingového mixu je podrobně věnovaná pozornost reklamě a její významu v Alžbětiných Lázních. Závěr práce tvoří kapitola týkající se reklamní činnosti v Alžbětiných Lázních, kde je možné nahlédnout do marketingového a mediálního plánu společnosti pro rok 2011. V němž je možné se seznámit například s novými produkty, připravovanými akcemi nebo se zvolenými komunikačními prostředky pro rok 2011.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.